Kui inimene veebilehele jõuab, on juba selge, kust ta tuli, mida otsis ning mis ta huvid on. Selle info pealt kuvatakse talle personaliseeritud sisu. Kui ta liitub uudiskirjaga, lähtub nendest andmetest ka uudiskirjade toon, kirjaviis ja sisu. Vastavalt sellele, mida ta veebilehel teeb, hakkavad teda jälitama erinevad reklaamid, mis on ilmselt sisuturundusartiklid. Seejuures on ilmselt artiklite pealkiri, sissejuhatus ja sisu samuti personaliseeritud. Ja kogu see kaadervärk muutub jooksvalt järjest targemaks.
Tehisintellekt võimaldab üha rohkem andmeid koguda (sotsiaalmeediast, ostuajaloost, rakenduste allalaadimistelt jms) ja hoogu kogub personaalsel viisil massidele turundamine.
Väga palju. Iseasi on see, kui palju soovitakse/suudetakse see kasutusele võtta. Automatiseerimine on täna "nice to have" valdkonda kuuluv tegevus keskmisele Eesti ettevõttele. Automatiseerimisega tegelevad ainult need ettevõtted, kellel "must have" korras ja resursse sealt edasi liikuda. Need, kes tegelevad, neil läheb ka hästi.