külaline52978 23.01.2018
Facebook kaotab kasutajaid, nende aastast aastasse kasv on peatunud ja asendunud langusega. Tarbijad on hakanud teadvustama meeletut ajakulu sellele sotsiaalvõrgule, mis on keskmiselt kaks tundi päevas.
Instagram aga kasvatab populaarsust. Tarbijal on väga lihtne seda kasutada ja reklaamijal võimalus väga täpselt ja efektiivselt reklaame sihtida.
LinkedIn kasvatab samuti populaarsust. Kui esimesed uue omaniku Microsofti sammud olid platvormi arendamisel väga vales suunas, siis nüüd on hakanud väga mõistlikke uusi funktsioone välja tulema. Endiselt on see parim B2B ehk ärilt ärile keskkond.
külaline79431 23.01.2018
Sotsiaalvõrgustikud eelistavad sisu näitamisel videot selgelt teiste sisuvormide ees. Efemeerne ehk lühiajaliselt nähtav sisu läheb alanud aastal massidesse ning Facebook Messengeris sageneb juturobotite kasutamine müügi kasvatamisel (USAs saab läbi Messengeri juturoboti juba pitsat ja taksot tellida).
külaline16396 23.01.2018
Iga platvorm on omamoodi kommuun ning ükskõik millist platvormi vaadata, kõige olulisem on selle kommuuni dünaamikast ja kirjutamata etiketist arusaamine. Muuseas, mulle endale tundub, et nende platvormide sotsiaalne mõõde kipub ettevõtetel tihti meelest minema. Kommenteerin jälle väikeettevõtja perspektiivist.
Facebook — tekita rohkem dialoogi. See tähendab, et lisaks oma seinale postitamisele leia üles oma niši grupid. Liitu nende gruppidega ning räägi neis (mõõdukalt) aktiivselt kaasa. Kasuta seda kanalit, et oma teadmisi ja kogemusi jagada. Ära riputa oma seinale ainult sind ennast puudutavat infot — väga lihtne põhimõte, millest ei saa aru väga paljud ettevõtted. Veidi praktilisema nurga alt — leia kõige sobivam viis, kuidas Facebook Live enda jaoks tööle panna.
Instagram — teadvusta, mille jaoks see platvorm loodi ning mille jaoks inimesed seda kasutavad. Ma ise usun, et Instagram sobib kõige paremini lugude jutustamiseks läbi piltide. Mina koristaksin uuel aastal Instagramist kõik müügile suunatud reklaamid ära ja keskenduksin brändi kuvandi loomisele.
LinkedIn — arvan, et see platvorm võib sel aastal suureks minna. Kui küsida, mida peaks teistmoodi tegema, siis on vastus väga lihtne: hakka sel aastal LinkedIn´i kasutama. Ma arvan, et paljude Eesti ettevõtjate jaoks on tegemist täiesti avastamata maaga. Ennekõike sobib LinkedIn B2B konteksti ja ma usun, et edu toob kvaliteetne sisu. Enne, kui tormad artikleid kirjutama ja reklaame jooksutama, võta aega, et sisse elada ja platvormi dünaamikast aru saada.