külaline48421 17.05.2017
Klienditugi: klienditugi( @ )osta.ee
NB! Klienditugi töötab ainult meili teel
külaline98686 17.05.2017
Ja klienditugi vastab, et lõpetamata tehing annab müüjale aluse pretensiooni esitamiseks. Mis siis, et tal papp juba taskus on, tehing on siiski lõpule viimata. Ja võimalik, et antakse ostja mobiilinumber ka, ühenduse võtmiseks. Mulle anti, oli kasu. Pretti oleks nagu niru virutada, samas ladu ei viitsi ka mängima hakata. Kui on makstud, siis on ostja oma, jäädki aastateks hoidma.
külaline35105 17.05.2017
Minul on olnud paar sellist ostjat. Ootasin 21 päeva ja siis saatsin teate, et kui X kuupäevaks järgi ei tule, panen uuesti müüki. Selle peale oli üks ostja järgmisel päeval kohal, teine jäigi kadunuks. Panin eseme uuesti müüki ja ostjale raha ei tagastanud.
külaline16752 17.05.2017
Osta.ee foorum on ka olemas, päris kasulik lugemine.
külaline22878 17.05.2017
Kolme nädala jooksul saad preti esitada, võid panna sinna ka näiteks tähtaja, et hiljemalt 7p jooksul soovid järeletulemist, kauem pole võimalik hoida.
Kui ei soovi pretti esitada, siis oota 21 päeva ära, anna samuti teada, et hiljemalt mingi aja jooksul olgu ära viidud, sest muidu paned uuesti müüki kuna pole võimalik ladustada kauem. Raha ma sellisel juhul tagasi ei maksaks.