külaline39487 07.06.2017
Kui eraisikuna Saksamaalt autot osta, siis tasub ainult ise kohapeale minna ja sularaha kaasa võtta. Sellisel juhul peab võtma pangast laenu, mitte liisingu, kuna sealsed müüjad tahavad ilmselgelt kohe kogu summat.
Küll aga kui on soov liisingusse osta, siis auto tellimise teenust pakuvad välja paljud erinevad kasutatud autode müügiga tegelevad ettevõtted. Väga lihtsalt selgitades on üldjuhul tavapärane praktika selline:
1. Sõlmid tellimuslepingu mõne Eesti kasutatud autode ettevõttega
2. Tasud neile vastavalt kokkuleppele sissemaksu, tavaliselt 10%-20%
3. Ettevõte ostab sinu eest sõiduki välja ning toimetab Eestisse
4. Eestisse jõudes kannab see ettevõte sulle deposiidina makstud ettemaksu tagasi, et saaksid seda kasutada pangas liisingu sissemaksena
5. Pank kiidab su masina ning rahalise seisu heaks
6. Sõidad oma uue autoga minema ning maksad iga kuu oma liisingut tagasi
7. Ettevõte kes tõi sulle masina, saab oma raha ja teenustasu pangalt kätte
Küll aga enne tellima hakkamist tasub pangast uurida, kuidas finantsolukord sul on, “võib-olla” pole mõtet nii suurt väljaminekut teha.
Lisaks tasub veel tähele panna, et erinevatel automüügi ettevõtetel on erinevad teenustasud. Lõppkokkuvõttes võib-olla ei olegi hinnavõit märkimisväärne. Isiklikult soovitaksin siiski Eestist masina osta, isegi kui hinnavahe märkimisväärne. Selliselt talitades on sõiduk palju likviidsem ning hiljem saab hõlpsamini maha müüa auto, millel on algusest lõpuni Eesti ajalugu. Muidugi juhul kui masin on näiteks juba 5000 eur soodsam Saksamaal, siis soovitan sealt valida, kuid sellisel juhul on see masin tõenäoliselt roim ning tahab hilisemaid finantseeringuid.
külaline54478 07.06.2017
Oskab keegi lahti seletada, kuidas näeb välja autoost Saksamaalt koos pangapoolse finantseerimisega.
Hinnavahed on ikka tuntavad, ei raatsi auto24-st osta. Saksast saaks parema aastaarvuga auto sama raha eest ja saaksin veel reisielamuse ka pealekauba.
Kui keel on selge(eriti tehnilised väljendid) siis näeb sama moodi välja, nagu Eestiski ostmine. Lähed kohale, kus auto on müügis, kontrolli väliselt, teed proovisõidu, kuulad helisid, klohmid jalaga rehve ja kõõksutad autot eest ja takka ülesse-alla ning teed otsuse ostan või mitte. See järel lähete ametisse ja võtate auto selle mehe arvelt maha või kuidas iganes see ka käib ja maksad papi.
külaline62098 07.06.2017
Eesti liisingufirmad sõlmivad liisingulepinguid ainult Eesti registris olevale autole.
Ma pole ise seda teinud, aga oletatavasti võib ka nii, et: (i) võtad pangast väikelaenu, (ii) selle raha pangaautomaadist sulas välja, (iii) sõidad saksamaale, (iv) ostad auto millega sõidad Eestisse, (v) Eestis registreerid auto oma nimele, (vi) sõlmid liisingulepingu kus müüjaks oled sina ja ostjaks liisingufirma ja liisinguvõtjaks ka sina, (vii) saadud rahast maksad punktis i. võetud laenu tagasi.
Ma mõtlen, et see peab üpris kallis auto olema, mille puhul see sõit ja asjaajamine ennast ära tasub. Igatahes tuleb välja vaadata mitu varianti ühes ja samas piirkonnas, sest juhtub ka Saksamaal, et auto ei vasta kuulutuses reklaamitule.
külaline21077 07.06.2017
Pangapoolse finantseerimisega näeb välja nii, et ostad Saksas auto välja ja võtad siin registrisse ja siis liisingusse. Või siis palkad firma tooma. Aga ütlen kohe ära, et see rahalises mõttes ei tule soodsam, lihtsalt auto saad korraliku.
2000 eurost panni tuua ei tasu ära. Aga ise olen toonud Saksast 2 autot, mõlemad perekonda, lisingusse ei võtnud, aga silmaringi laiendamiseks uurisin enne ka liisingutingimusi. Üks auto maksis 9000 ja teine 11 000. Siis tasus küll ära. Loomulikult on Saksast mõtet tuua eelkõige siiski sakslast, aga võib saada ka mõne muuga hea diili.
Osta tasub lõunast, seal autod paremas korras. Vahe seisneb selles, et Eesti autodel on läbisõidud ööratud ja küsitakse sama hinda, mis Saksas umbes 150 000 vähem läbi sõitnud auto eest.
Aga pisut pead ikka teadma ka, mida sa sealt ostad. Tore oleks, kui oleks kaasas keegi tehnikateadmistega inimene, kes saaks autotehnilise üle vaadata ja siis paha ei teeks ka muud teadmised. Et noh, ütleme, ei saaks seal leedukate kokkukeevitatud konstruktorit või muidu varastatud autot.
külaline86047 07.06.2017
Ka meil on ise Saksamaalt ostetud. Võtsime laenu, peab paika jutt, et hea on omada sularaha kogu summas, teeb asja lihtsamaks. Kuna mees on FIE ja auto on tema tööauto (sõiduauto), siis müügisummast läks maha veel käibemaks. Kokkuhoid siis 6500 eruot maksnud auto puhul oli pisut alla 2000 võrreldes sellega, mis hinnaga siit oleks samaväärse auto saanud.
külaline32180 07.06.2017
Kui sa tahad võtta toodud auto liisingusse, siis ei pruugi pank aktsepteerida müüjale sularahas tehtud makset, vaid soovib näha pangaülekannet ja see ei ole müüja jaoks teab mis traagika, EL- sisesed maksed liiguvad samal tööpäeval. Aga ostmiseks peab sul tõesti endal enne raha olema, laenad sõbralt vms ning seejärel võtad selle endale liisingusse ehk teed n-ö leaseback, kõik liisingufirmad ei pruugi aga seda sugugi aktsepteerida. Uuri liisingfirmadest. Aga edu sulle, kõik on tehtav, saab ise hakkama, ise tegin seda veidi üle aasta tagasi.
külaline51267 07.06.2017
Kui sa tahad võtta toodud auto liisingusse, siis ei pruugi pank aktsepteerida müüjale sularahas tehtud makset, vaid soovib näha pangaülekannet ja see ei ole müüja jaoks teab mis traagika, EL- sisesed maksed liiguvad samal tööpäeval. Aga ostmiseks peab sul tõesti endal enne raha olema, laenad sõbralt vms ning seejärel võtad selle endale liisingusse ehk teed n-ö leaseback, kõik liisingufirmad ei pruugi aga seda sugugi aktsepteerida. Uuri liisingfirmadest. Aga edu sulle, kõik on tehtav, saab ise hakkama, ise tegin seda veidi üle aasta tagasi.
Sulas on välismaal lihtsam siiski, kui jääd pangaülekannet ootama, siis läheb päev raisku ja tuleb ühe ööbimise raha juurde maksta. Arvestama peab ka seda, et sealsed registriasutused on vähe lahti, keskpäevani või umbes nii ning ilma transiitnumbrita väga nagu Eesti poole ei sõida. Muud midagi. Pangaliisingust Eestis…ei ole vaja ju esimesena enda nimele siin registreerida, kui kardad sularaha maksekviitungit.
Ja kes see loll siin teemas miinustamas käib?? Mingi automüüja oled või? Kõtt, mine tegele oma asjadega ja ära käi siin kadetsemas, kui inimesed endale soodsama diili teevad.
külaline44106 07.06.2017
Saksas on odavamad läbiaetud raiped mis müüakse odavalt enne suurema hoolduse tulekut.
Kuna töö saksas kordi kallim siis kaotab vana laguneva auto pidamine mõtte. Siin aga keritakse odomeetri näit kliendile sobivaks ja pappi voolab.
Võtke sama aasta auto siin ja saksas. Eestis läbisõit 150 000km, saksas sama aasta ja sama hinnaga ( või pugem kallim) 450 000km.
On erandeid aga neid ka siin.
külaline42141 14.01.2018
Nõustun, saksas tunduvad olevat odavamad, aga liida sinna juurde toomise kulu, registrisse kandmine ja kõik see jura ning arvesta sellega, et tõmmatakse nö rumalatel välismaalastel nahk üle kõrvade. Ei soovita üldse. Mis puudutab liisinguid, siis ise leidsin mõistliku variandi siit:
https://financer.com/ee/autolaen/autoliising/